söndag 21 september 2008

Räknare: 30 000!

På stranden i Thailand april 2008.





















En av mina läsare har noterat att min bloggs räknare nu har passerat 30000. Vill härmed tacka alla mina läsare. Kul att många av Er väljer att kommentera också. Bilden är tagen i Thailand i april i år. Satt i går och bläddrade bland bilderna från vår härliga varma semester i Thailand och drömde mig bort. Jag älskar bilder. Har flera tusen kort, bland annat på mina barn, släktingar och vänner. Goda minnen blir så verkliga när man tittar på korten. Nu planerar vi en ny resa. Hade tänkt åka med yngsta sonen till Island under höstlovet. MEN, vi fryser och vill åka någonstans där det är riktigt varmt. Island får vi åka till på sommaren i stället.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Wow...Vad skall man säga ?

"anonym"

Anonym sa...

Grattis Margit!

Det har varit jättekul att följa
din blogg med dessa 30.000 visningar. Succéen är given. Du har hittat konceptet!

Utsökt bild på dig. Kvinnors skönhet är som ett årgångsvin, säger man. Det verkar stämma på dig.

Kul att du trivdes bland mina vänninor med barn och allt kaos. De tyckte säkert att det var spännande att möta dig.

Nu ska jag kolla in Schyman på kanal 8. Och röja i köket.;-)

Kram

Lena

Margit Urtegård sa...

Hej (s)forever.

Tusen tack. Valkampanjen har väl startat för länge sedan?:-), har inte du börjat än?:-))).

MVH
Margit

Margit Urtegård sa...

Hej Lena.

Tusen tack.

Tusen tack för att jag fick följa med på kalas i kväll. Det var kul att träffa dina kompisar och ungarna var härliga. Fast jag är glad att jag inte väntade tills jag var 34 år innan jag fick mitt första barn:-). Vi är inga ungdomar längre direkt.

Vi ses i morgon.

Kram
Margit

Anonym sa...

Hej Margit !

Är inte aktiv politiker och kommer så aldrig bli.
Du däremot är en vinnare även om du är lite kontroversiell ibland.

Modig är du i alla fall...........

(s) forever

Anonym sa...

Hej Margit!
Stort GRATTIS för 30 000!!! Jag gläds med dig för din framgångsrika blogg! Jag har ju inte bjudit dig på middag än som jag lovade när du skulle uppnå 10 000!
Men, den som väntar på något gott...

Vilken fin bild. Jag tycker också det var fantastiskt i Thailand!

Kram, Marie-Louise

Anonym sa...

Tacka f-n för att det blir läsare med sådana bilder! vad kan en annan stackare göra? Grattis!

Anonym sa...

(Jag hoppas Du föstår att jag skojar! Det är innehållet som räknas!)

Margit Urtegård sa...

Hej Mats.

Du och jag har tidigare varit överens om att vi behöver mera humor i politiken och samhället generelt, så va inte orolig...

Nu har jag inte sett dig i badbyxor. Men, jag har sett en bild på din förra partiledare Alf Svensson:-). Marie-Louise hade den på sitt kontor på kommunhuset innan några tråkmånsar till kommunalråd bad henna plocka ner den!:-). Det stod om det i tidningen. Jag fick samtidigt plocka ner en ritning som min (då)11-åriga son hade ritat på mig och Göran Persson (s).

Klem
Margit

Margit Urtegård sa...

Jag menar en bild på Alf Svensson (kd) i badbyxor:-).

MVH Margit

Anonym sa...

Det är tydligen dax att ladda bössan rejält om jag inte skall bli fullständigt distanserad av en borglig norska från Strängnäs.....

Det blir till och leta i bildlådan. Nån ordning måste det ju vara, vi vet ju alla att s är och ska förbli störst på alla plan.

Eller hur ? ;-)

Margit Urtegård sa...

Hej Peo.

Har förkylningen lagt sig nu? Hur är det i Tyskland?

Ja, jag vill se en bild på dig i badbyxor på din blogg snart:-), det är bara att börja leta i lådan när du kommer hem!:-).

MVH Margit

Anonym sa...

Hej där !

Badbyxor är överreklamerat.....

Snuvan hänger i och Tyskland är mulet...

Margit Urtegård sa...

Hej Peo.

Du har helt rätt, det är inte många män som är sexiga i badbyxor...

MVH
Margit

Margit Urtegård sa...

Hej Mats.

I krig och kärlek är alla medel tillåtna. Man tager vad man har, sade kärringen. Målet är viktigast, eller hur var det nu igen?

MVH Margit