onsdag 28 januari 2009

Grattis Margarita som fyller 23 år i dag!

Mamma Margit 19 år och Margarita 7 månader.





















Jag har varit med om några mirakel i mitt liv; Margarita är ett av dem! Den lille jenta mi har blitt stor! I dag fyller Margarita 23 år. Det är första gången vi inte är där med henne när hon fyller år, hon bor 100 mil härifrån, i Norge. Jag är jättestolt över min dotter. Hon pluggar heltid på högskola och arbetar vid sidan av, en duktig tjej.

Gratulere så masse med dagen Margarita, jeg elsker deg!

Citat från min blogg om vad Margarita tycker om att majoritetspakten vill lägga ner hennes gamla skola: "Usch sæger jag bara! Lova att ni fixar detta mamma! Blev verkligen jætteledsen nær jag læste detta, dem måste verkligen ha hål i huvudet ja! En skola med 800 barn mitt i stan kan bara sluta med problem. Jag har gått på Långbergsskolan å jag ær vældig glad før det før jag fick møjlighet å vara barn litt længre æn dem som gick på Vasaskolan tex. Strængnæs ær tokiga som ens kommit på detta! Usch usch!"

/En sint norsk Margarita Urtegård

7 kommentarer:

Anonym sa...

Søt du er mamma! Gøy at du citera meg! ;)Det føles ikke som min bursdag enda,selv om det står at det er den 28e på datan min,.hheehe, må legge meg og våkne så kan i si at det er min bursdag! hehe! Folk ha allerede begynt å gratulere meg på facebook!

Stor jente når i våkner!

Nattakos!! Glad i deg!

Anonym sa...

Hälsa födelsedagsbarnet !

Margit Urtegård sa...

Hei på deg tullemor.

Jeg er stolt over at du bryr deg om at andra barn i Strängnäs skal få gå i like bra skole som du fikk uppleve, Långbergsskolan, da må jeg jo citere deg vet du. Jeg er stolt over at du bryr deg om andra, jeg er stolt over at du er intressert i samfunnsspörsmål. Du kanskje blir politiker en dag?!:-)

Du må ha en bra bursdag da jenta mi, jeg tenker på deg og du finns i mitt hjerte.

Stor klem til deg fra mamman din.

Kyss og klem.

Margit Urtegård sa...

Hej Peo.

Tusen tack, jag skall hälsa bursdagsbarnet så mycket från er.

Kram Margit

Anonym sa...

Hej syrran!

Grattis på födelsedagen norskan;).

Kramar från lillbrorsan Emil.

Anonym sa...

Tusen takk lillebror! Hørte at du hadde lyst å fly hit til meg, søt du er!! Men i har ikke vært alene! Har hatt 10gjester her idag, bjudit på smørgåstårta!! Namme namm!! På lørdag blir det mer feiring!! Kommer 16personer hjem til meg,! stor kraaam till lillebror!! Glad i dig!!

Anonym sa...

Hei mamma! Nå skal i snart legge meg, er veldig fornøyd med dagen!! =) Politiker må i kanskje bli etter hvert for å kunne forandre verden! ;) hehe!

Peo, tusen takk for gratulasjonen!


Klem!!

Glad i deg mamma!